Hbg-festivalen! Over and out..

 
Blev förfest hemma hos Timmy-timon och stack vi alla till hbg...
 
Började självklart att värma upp i dansbandstältet. Man märkte att Timmy trivdes :P
 
Sen gick vi ner till stora scenen och helt ovetande så sjöng Thomas Dileva. Härligt :D Går inte ha annat än trevligt med dessa killarna.. Dem är helt galet underbara..går inte en minut utan att man skrattar. det gillar vi :)
 
Nr 5 på Björn Rosenström skivan är även min och ståhls nya favorit. Dock gillar han väl "Altan" bättre men 5an är fan skön.. ha ha
 
Nu ska jag sova.. behöver verkligen sova! Hela min kropp är helt slut efter denna helgen och imorgon kommer min Prins hem. Saknar han varje minut som går! <3
 
Pissepaus för Timmy!
Det där brösthåret slår jag inte ;D
Fyllot och Lina som tyvärr inte blev rättvis på denna bilden!
I Dansbandstältet
Thomas Dileva!
Bylund diggade hårt till han.. ett riktigt fan! ha ha

Kommentarer
Postat av: Bob

De va ju roligt att man fick vara med på din blogg Betsy :) puss och kram

Svar: Ja ellerhur :) Och det var lika roligt att få va med er i Hbg! xx
Kråkslottet

2012-07-29 @ 21:48:56
Postat av: Bob

Synd bara att man inte gör sig bra på bild.

Svar: Den var väl skit bra den bilden? Det tuckte iaf jag :)
Kråkslottet

2012-07-30 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0