Hbg-festivalen!

 
Idag har jag hunnit med att sola (lite) tills jag skickat iväg Kenja benja till sin pappa. Sen körde jag i full fart upp till strömsnäsbruk för att gratta pappsen som fyller år.
 
Fick snabba mig hem för att hinna duscha! Men eftersom här är 29 grader i lägenheten så kunde man ju knappt klä på sig och absolut inte sminka sig så jag väntar tills vi har kommit ner till Jossans pojkvän i Kvidinge, där det kommer hållas förfest.
 
Hoppas verkligen Olle och hennes pojkvän kommer vara där, hade varit så jädra kul och festa med dem.
 
Nu kommer josefine strax, förhoppningsvis, hon är lite seg ibland ;) Sen köööör viiiii...
 
Ikväll gör vi Helsingborg osäker. Idag ska vi ragga och bli äckligt fulla ;D
 
 
Kenja trött efter en heldag utomhus. Somnade sittandes.. Hjärtat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0