I'm a saviour!!

Shit, gomorgon eller vad säger man? 
 
Var jag lite arg igår? :) haha.. Nej det var inte så farligt men man kanske inte valde dem bästa orden direkt! :D Typiskt mig..
 
Jädra vilken efterfest det var.. jag räddade Linda från att eventuellt flya ut genom fönstret! Grym är jag! Så idag ska jag utnyttja det..höhö..Nää fyfan, jag saknar ord för gårdagen. Var tiden tog vägen på bacchus vet jag inte men det var kul och träffa massa olika människor som man inte brukar träffa.. weeeeiii..
 
Och inlägget imorse var kanske lite barskt men what ever. ;) Herregud, att man alltid ska få reda massa saker på fyllan..dock tog jag det otroligt bra imot vad jag brukar göra. Jag är härdad tror jag;)
 
Blev nyss våldtagen av Kenneth, jag blundade hela tiden. Kommer få mardrömmar, sånna ställningar ska man inte göra med ens bästa väns pojkvän. Fy Kenneth! ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0