It's a rainy day, hallelujah!

 
Nu har jag nyss varit och solat. När solen vägrar tittat fram fast att det är Juli månad så får man ju ta till andra saker som ersätter den. Lite tråkigt men inte så mkt att göra åt.
 
Farmor kom bort med kycklingfilégryta i förmiddags så vad passar bättre än att ha det till middag ;) Tur man har sina släktingar ibland..
 
Idag har även bästis kommit hem. Blev lite försenat eftersom hennes flyg störtade. Nää, men det blev fördröjt en dag pga att det var något fel med det planet dem egentligen skulle åka med. :)
 Hon hittade inte min "tinto de verano" men hon fick reda på "receptet", så hon köpte ett rödvin till mig istället :)) Så den får vi snart ta och smutta på lite..
 
Saknar min lilla Prins som alltid, även fast det samtidigt är skönt och va lite barnfri ibland med. Ibland är det inte lätt att vara ensamstående förälder, men jag har ju satt mig där själv så jag ska inte gnälla ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0