It's killin me..

 
Nu har jag änligen gjort klart frågorna(utom en) för det 11:e kapitlet i Affärsjuridiken. Imorgon väntar ett examensprov som kan ta upp till 4 timmar.. =/ Med tanke på hur mycket svårare denna kursen har varit till skillnad från Personaladministration så kan jag bara föreställa mig hur provet kommer se ut imorgon..
 
Så förutom en stressig morgon, och dålig sömn pga bland annat att folk ringer/skickar när vi sover etc, så har det varit en bra dag. Har hunnit med morgonkaffe med min käre far. Lunch med min älskade mamma och 2x kaffe med min kära granne :) Dessutom har jag vikt all tvätt som tagit upp halva sängen..
 
Nu kommer jag sova gott till klockan ringer..för övrigt blir det ljudlös på den förbaskade telefonen! ;) Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0