Lille Lise..

...
Hon var känd ut i smålands skogar
upp på fjäll och på Skåne krogar
stackars lise fick aldrig nog
att leta pojkar på närmsta krog!! Haha ;D
 
Nu har jag vaknat till liv igen efter att ha sovit bort mitt liv i soffan sedan jag kom hem från Kvidinge :)
 
Sitter och äter nudlar som jag aldrig smakat innan. Brukar alltid köpa nya märken på nudlar när jag hittar det.. för jag älskar nudlar :D Dessa är från Gekås, det är det jobbiga för nu måste jag åka dit för att köpa dem. Dem var asssss goda!!!!
 
Då får vi se ifall det blir Hbg-festivalen idag igen med grabbarna grus :) Dock utan mintuu!! Farliga, farliga minttuun :P Borde inte bli annat än roligt med dem.. Galna pojkar det där, men ändå på en mänsklig nivå :P Nästan iaf... haha..
 
är ni där(?) så ses vi kanske i dimman. Min dimma ska dock inte vara lika dimmig som igår! :D Dimmigt?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0