Morgonstund har guld i mund!

 
Haha, varit en sjuk morgon! Mycket skratt... :) Det blir lätt så när man är bakfull..
Har suttit inne hos Linda och gått igenom gårdagen.. Tydligen var jag ganska full men vi hade skit skoj :)
 
Igår satt vi inne hos mig och drack lite.. sen kom spappan och sen trillade det in lite folk från Sk. fagerhult med.. Sen fixade Linda så att Bacchus hade öppet lite längre, så vi gick dit där och drack.
 
Nu lyssnar jag på Sail - Awolnation för att kicka igång dagen som vanligt. Finns ingen bättre låt (för tillfället) som får en att vakna till liv.
 
Borde städa. Tog det värsta halv 7 imorse men här är lite rörigt :) överallt, här och var...?
 
Vid 4 kommer min lilla Prins hem. Kärlek! :)
 
Linda & Jag! Lite kära så vi kör Titanicscenen på Lisas balkong <3 Jag fick va tjejen.. ha ha
Fotograf: Lisa Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0