Nakna kocken..

 
Idag har det ju åter igen varit otroligt varmt ute. Så idag har vi suttit ute hela dagen ingen :)

Min syster kom även på besök från Halmstad på hennes lediga dag men nu har hon kört hem :(

Så idag har vi solat, badat i barnpoolen och grillat. Sådant man ska göra på semestern helt enkelt ;) och lite färg har man nog fått. Rumpan är alldeles vit och mina små bröst med.. Körde dock topless sista timmarna, uppskattas troligen av grannarna ;P men hann inte få så mycket färg ändå..
 
Nu har jag och älsklingen duschat, så nu blir det bara att ta det lugnt framför soffan innan det är dags för sängen.
 
Fick hem vår nya fjärrkontroll till tvn idag. Var på tiden att beställa en ny, den andra har varit sönder länge..
'
Min nakna sötnos! Hoppar studsmatta för fulla muggar.. <3
"Moster" har bränt sig lite ;) Och värre blev det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0