Nu är jag arg..

 
...det jag trodde skulle bli bra blev inte riktigt lika bra, Men hyffsat iaf :)

Min idiot till ex pojkvän visar sig att faktiskt vara en riktig idiot och jag vet faktiskt inte ens om jag vill prata med han mer. Inte för att det gör JÄTTE ont men jag är ändå så otroligt besviken att han ljugit för mig. Hela tiden har jag trott att det varit fel på MIG men istället är det DIG det är fel på! WTF? Du suger? som allt du har att göra med..
 
Ditt jobb du är kåt på gör dig till alla fel som finns. Och du som läxade upp mig till att göra allt rätt till nästa förhållande, DU däremot borde hålla dig till samma tjej i nästa förhållande unge man. Du är gammal och dum! Lär dig av dina misstag..
 
Att min son ens fick vara delaktig i ditt liv är det jag ångrar mest! Du är inte värd att bli igenkänd av fotografiet i min plånbok! Det kortet kommer brinna bra ikväll. Shit! Du suger fan riktigt illa... Du är inte värd ett skit! Och att du ens vågar yttra dig om att du vill ha en framtid med mig och Kenji får mig att kräkas, ännu värre att du ens satte på mig ett par dagar innan du dumpade mig och sa att du älskade mig! Vet du ens vad det betyder? Troligen inte..
 
Men nu ska jag sova.. kvällen har varit skit bra och efterfesten med :) Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0