Nu tar jag semester! :)

 
Äntligen! Nu har jag gjort slutprovet och även gjort dem sista uppgifterna och skickat in dem till min lärare..
Nu ska jag försöka slappna av.. Är barnledig i helgen och det kan verkligen behövas..
 
I natt kommer även bästis hem från Mallis! Dem verkar haft det toppen bra där nere i värmen medans vi här hemma får frysa häcken av oss ;) Håller tummarna för att hon lyckas hitta min "Tinto de verano" som var min bästa vän när jag befann mig i Spanien. <3
 
Äta middag nu, sen vet jag inte.. kanske är grannen snäll och bjuder på lite kaffe ;) hihi..
 
En utarbetat mig ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: linds

Men Lisa då, du får inte skriva så. Tänk om jag inte hittar den nu då :( jag hat verkligen försökt och jag ska fötsöka lite till :)
Ses om typ 11 timmar om du är vaken då. Om inte så lär du vakna av ebbas ylande när vi kör in på gården :)

Svar: Ha ha! Du får helt enkelt se till att hitta den ;) Annars kommer jag gråta krokodiltårar när du kommer hem inatt.. buhuuuu :( höhö..
Kråkslottet

2012-07-06 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0