Reserv. Jiiippi?

 
Som jag sagt innan så missade jag olyckligtvis att skicka in mitt betyg i Samhällskunskap A till min ansökan till högskolan och blev därför struken från alla program och kurser jag sökt till.
 
var dock nyss inne och kikade på antagning.se och då såg jag att jag hamnat som reserv på 11e plats till Tekninsk Basterminen: Dataingenjör :D Ville helst in på Ekonomiprogrammet men enligt min kära vän & tidigare mattelärare så var det 1600 sökande till det programmet..så min chans hade nog ändå varit noll.
 
Dataingenjör är kanske inte det första jag vill bli.. Ekonom är nr 1. Men jag gillar och kunna saker, inom alla områden och jag tror att bla programmering är framtiden. Tex när alla "ni" arbetare ersätts av "robotar"! ;)
 
Men vi får se.. det är ju inte säkert det blir något alls. :) Jag tar det som det kommer.. men det var ju roligt att iaf gå mot en positiv riktning...
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Grattis :)

Svar: Nämen tackar.. Dock inget att fira än ;)
Kråkslottet

2012-07-20 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0