Semestern är slut..

 
Slut och slut.. Jag börjar läsa på distans igen men Kenjis dagmamma börjar inte förän nästa vecka så jag har valt att ha han hemma istället för att han ska behöva vara hos en annan dagmamma denna veckan..
 
Börjar kursen i företagsekonomi 1, som den så fint heter. Ska bli jätte intressant eftersom det är detta jag vill läsa på högskolan när/om jag någonsin kommer in på ekonomiprogrammet! :)

Idag har mamma bjudit på middag, två gånger t.om :) Och blåbärspaj.. Gott!

Nu ska jag och Kenji mysa med popkorn framför tvn, samtidigt som jag ska läsa ifatt dem 2 kapitlen jag ska ha läst idag för att hinna med enligt planeringen :) Stress, stress, stress... haha.. :)
 
Sov gott alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0