Trots regn..

 
Idag var det tänkt att vi skulle åka ner till Hästveda marknad men eftersom regnet bara öste ner så övertygade jag istllet mamma att vi hellre skulle köra till familia och så blev det ;)
 
Passade även på att äta på kinabuffen dem har där. Himla gott.. Och åt troligen mer än jag borde, denna gången också.
 
Då passar det ju bra att jag och bästis/granne/Linda har kommit överens om att vi ska göra 20st situps(till en början) varje kväll innan vi går och lägger oss och om vi inte gör det så måste vi lägga 20kr i en burk. Hittills är vi skyldiga 40 spänn var ;D
 
Nu ska jag gå in i sängen och titta på en Prinsessas dagbok 2 med min lilla Prins, plus göra mina 20st situps, sen sova. ;) Godnatt!
 
Tack för idag mami!
 
Fyndade 2st ringar, 1 halsband & en fjäderklämma på Gina Tricot för 94:- sammanlagt! FYND! ;)
Fyndade även ett par toppar på Lindex och h&m.. bild kommer någon annan gång.-
Även ett nytt underlägg(exakt likadant som det som slitits sönder) + lite djur till Kenja :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0