Worst day ever..

 
Dagen började bra och slutade iofs lyckligt men det har varit en hemsk eftermiddag.
 
Kenji´s pappa ringde tidigare än när Kenji egentligen skulle komma hem. Och berättade att Kenji var förstoppad och att han bara låg och grät, så därför fick han komma hem tidigare.
 
När dem kom så sov han.. Lade in han i sängen och där sov han nästan 2 timmar. När han vaknade trodde jag att allt var frid och fröjd men när jag gick in för att hämta saft så började han efter ett tag skrika. Just för att han inte kunde göra "Nr 2", som han kämpade. :( Hemskt att se sitt barn helt hjälplöst..
 
Ringde sjukvårdsrådgivningen och dem var väl inte direkt till någon hjälp. Hon sa att jag skulle köpa ett laxermedel för barn typ, men det är ju himla lätt när ica dem bara har det vanliga sortimentet. Och att jag skulle ge han frukt, men vem fan är sugen på och äta när hela tarmen är full!?
 
Fick ligga och trösta han ute på en filt och tillslut lugnade han ner sig lite och efter ett tag kom skiten bara ut! Det är lite äckligt att säga men så mycket bajs har nog inte ens jag skitit ut någon gång! Stackarn, inte konstigt det gjorde ont!! På två sekunder stod han upp och allt var som vanligt :) Min älskade lilla ängel <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Usch ja vad hemskt, ja tror iof jag har laxeringsmedel för barn så skulle de böhövas så hör av dig så ska ja kolla upp=) Hoppas han blir bättre du få ladda hem med katrinplommonspure och päron de ska sätta fart på magen har ja hört=)

Svar: Okej, tror det är "löst" nu men skulle det hända igen så hör jag av mig till dig ;) Katrinplommonpure äter han inte men päron ska väl gå ner :)
Kråkslottet

2012-07-08 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0