Hem Ljuva Hem!

 
Nu är jag (äntligen) hemma igen! Det tog emot att åka ifrån det fina vädret dem hade där men eftersom inte syster ens har balkong så var det ingen idé att stanna kvar..
 
Vi hade det ganska trevligt igår. Midsommar mat hemma hos syster och sen blev det stan.. Vi struntade i Tylösand eftersom vädret inte var på topp. Finns inte så mycket mer att säga, jag har haft roligare iaf ;P
 
Nu ska jag antingen ta och plugga på den nya kursen som började i veckan. Eller så går jag upp och dricker kaffe med Lisa :)
 
Carro spoon:ar Jossan medans hon tar en liten lur..
Midsommarmat med damerna
Köttbullar som snacks till drickat
Jag i mina snygga 3D-glasögon jag fick i mitt kinderägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0