KALAAAAAS!


Nu är denna dagen snart också över.
Kenji & jag somnade på soffan ett par timmar så nu lär vi inte gå & lägga oss på ett tag;)

Har plockat undan lite efter kalaset. Som tur är hjälpte ju gästerna till innan så det var inte så mkt kvar till mig.

När alla hade åkte gick jag, Kenji, mamma, Jens & Saga bort till torget och åt lite, mamma bjöd. :) Påvägen därifrån kommer pappa körandes och "letar" efter mig. Så han följer med hem och då visar det sig att han har köpt en dammsugare till mig. Helt sjukt :) Det tackar vi för! <3

Nu sitter vi och tittar på "big brother"-finalen..

Tack, till alla som kom!

Här är lite bilder från kalaset..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0