1 kopp kaffe, 1 kopp te & 1 koffeintablett!


Finns det något mer med koffein i? Jag tror jag avlider av trötthet snart.

Har inte fått något gjort hittills och klockan är snart två. Jag skulle ha tvättat, duschat och skruvat ner mitt barbord eftersom vi ska hämta det "nya" bordet idag :)

Har i och för sig försökt plugga lite engelska men det har ju gått sådär när man har fb-chatten igång ;P
Ingen bra kombination!


Ska ta & beställa dessa gardinerna senare ikväll från Jotex.se
Dem till vänster (Gustavia) till köket & dem högra (Origo) till vardagsrummet.
Är lite inne på den Lantliga stilen nu och vad passar bättre när man bor i ett gammalt hus ;) Dem knarrande golven kommer bli ETT med gardinerna..




Kommentarer
Postat av: Madde Göransson

De vita har vi fast med ett annat mönster. Har de i sovrummet.



Tips på att bli pigg: RED BULL !!

2012-03-01 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0