Bra start..


Min stora kille har varit så duktig och sovit jätte bra i sin nya stora säng :)
Det var en härlig känsla när han kom gåendes imorse, istället för att jag skulle gå in och hämta honom.. Nästan värt en lite tår faktiskt.. :)

Sen kokade jag ägg och så ät vi mysig frukost..

Efter det, kom fyllekajjan Linda in och även Lisa. Satt och pratade lite skit med dem. Sen ringde Jossan, som var i byn.. så nu har vi nyss druckit kaffe och snackat massa skit. Planerat lite inför hennes födelsedag med..

Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Kenji sover.. trots allt gnäll i sängen så låg han faktiskt kvar fast att han nu har möjlighet att krypa ner från sängen. Peppar, peppar, ta i trä!

Ska börja på middagen sen när han vaknat och sen ska jag bara pyssla lite här hemma och bara njuta av livet :)

Mysfrulle med bästate Kenji <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0