Creative me!


Varit lång dag i skolan idag. Som alla andra Tisdagar så det finns väl inte så mycket att gnälla över :)

En intressant psykologilektion bland annat men eftersom jag var så otroligt hungrig kunde jag knappt fokusera.. Blev lunch med David, Timmy, Sandy & Linda idag, på ekebacken! Stekt fläsk.. Mmm...

Efter skolan blev det en långpromenad. Lyckades komma upp i en timme men det var väldigt svårt. Gick rundan vid Ica Kvantum men där finns ju inte ens en trotoar, plus att det var den tråkigaste vägen jag gått på.
Så jag måste försöka hitta en ny rund som tar en cirka en timme att gå! Tips? Måste vara asfalt eftersom min vagn är gjort för att gå i stan med...

Till vänster har jag gjort en avbild av Thomas! Väldigt likt ;) och till höger ett hjärta..


Stefan gjorde Jack från Nightmare before christmas! Jävligt snygg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0