Vafan gnällde jag över?


Har nyss tittat på en film i skolan om Temudjin -> Djingis Khan, och insåg hur patetisk jag varit.

Han lämnade sin fru & 2 barn från och till, ett par år i stöten. Och jag gnällde när min sambo var iväg 4-5 dgr i veckan??

Blir ju aldrig att man gifter sig med en mongol iaf ;) Eller någon annan krigare!


Nej, tillbaka till verkligheten kanske..

Vädret är helt underbart idag med. Blir nog en kopp tetrappen sen och bara njuta av solen i ansiktet..

Ska först ta en promenad bort till vårdcentralen och ta sprutan mot pollenallergin.
Jag hoppas verkligen inte dem sätter den i rumpan eller på något annat konstigt/känsligt ställe. ha ha..
Armen
blir bra tycker jag! :) Måste nog googla det lite..


This is me today..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0