Det "nya" bordet!

Nu var barbordet nerskruvat och jag har även hämtat ett ny-gammalt bord som ska rustas upp. Har inte riktigt kommit fram till hur det ska se ut mer än att det ska bli vitt. Har några planer i mitt huvud ;)

Som jag försökte förklara för min matte/naturkunskapslärarare idag, att vi GENIER enbart har idéer i huvudet och inte på papper ;)

Eftersom jag inte klarar av att vänta på att saker & ting ska bli klara, så började jag slipa bordet redan igårkväll. Och jag har även målat halva.
Benen var redan vita och efter att jag hade slipat dem så såg dem sådär "gamla" ut så jag tror jag ska låta dem var som dem är nu... Eventuellt slipa dem lite till för att få den där sletna "looken"!

Stolarna ska också få sig en omgång.. målas, slipas och även kanske kläs med en permanentstolsdyna. Jag kan se allt framför mig, så tydligen :) <3

Känns sjukt ovant att ha ett sånt här lågt & litet bord :)



Har målat halva bordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0