Dödstrött!

Idag har jag varit helt sjuk trött.. Var i skolan ett tag sen stack jag och Linda till Hässleholm för att hon skulle lämna ut sina cv. Gick i "stan" (är det verkligen en stad?) lite och sen körde vi hem.. Redan då var jag skit trött.

Att jag sen kom hem & satte mig framför datorn hjälpte ju inte direkt :P

När jag hämtat Kenji gick vi upp till Lisa & drack kaffe..och då hade jag mer än gärna slumrat till lite i hennes soffa men man vill ju inte va ohyffsad.

Så när klockan började närma sig 7 och jag och Kenja hade ätit kvällsmat och kollade på Family Guy, så somnar jag! Klockan 7? Att jag brukar vara trött vid 9-10 är en sak men klockan 7?

Som tur är vaknar jag ju till bara några minuter efter att jag somnat så nu är jag i alla fall hyffsat pigg och kan hålla ögonen öppna ;P Har nu istället slängt min son i sängen..

Han med lite internet-shopping i eftermiddags.. blev det här linnet från Gina Tricot - 149:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0