Flitig som..



.. den mest oflitigaste myran som existerar på denna jorden. Det har jag varit idag..

Inte ens frukost har jag gjort själv. Frågan är kanske vad jag gjort!? ;)

-Läst lite i min engelska roman. 6 sidor innan jag blev störd av grannarna och så blev det kaffe?
-Dushat har jag i och för sig gjort, och plattat håret..
-Varit & handlat med syster och även fixat present till min kära bror som fyller år på Lördag

Och nu hade jag tänkt gå en promenad bara för att höja självförtroendet lite och känna mig duktig ;)

Idag har jag även fått ett halsband som jag länge har velat ha, av Lisa <3 Hon är för snäll.. Men det går ju inte hjälpa någon i den familjen innan man ska få massa saker :)

Ska nog bli lärare! Hade passat bra med pekpinnen i handen... ;)

Mitt fin, fina halsband som kommer passa bra till mina skjortor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0