För bra för mitt eget bästa! ;)



Idag gick det undan i skolan ;) Min bästa vän har ett dåligt inflytande på mig, vilket vi alla redan vet sedan innan! :P

Vi hade naturkunskap på morgon men eftersom Ingmar är iväg och gör "något häftigt" någon annanstans så hade vi ingen lärare men vi hade i alla fall söta lilla Carina som tog hand om oss och serverad kaffe <3

Till saken så fick vi gjort klart vårt Naturkunskapsarbete om vår "Atombil" som jag och professor Bengtzing har kommit på.. ;) Så eftersom vi var otroligt grymma och vet att arbetet lätt är värt ett MVG så struntade vi i Historian efteråt! ;P Och det är där Lindas dåliga inflyttande kommer in i bilden!

Tur att det är Fredag så att man har något att skylla på ;) IDAG ÄR DET FREDAG!


En bild på Kenji fr igår när han provar mammas nya klänning! ;) <3 Fiiiiin!




Kommentarer
Postat av: Fia

Så gullig:)

2012-03-09 @ 12:30:17
Postat av: linda

Sluta skylla på mig :) allt var ju ditt fel :)

2012-03-09 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0