Gudsvägar bär till VÄLA ;)


Idag gick vi i skolan och även fast S försökte få mig på onda tankar och strunta i psykologin, så gick vi ändå dit. Skit bra! Lärde mig jätte mycket om hur hjärnan fungerar..

Efter det stack vi och lunchade med David & Timmy. Och mitt i maten ringer syster och frågar om jag ska med till väla!? och skita i resten av lektionerna. Vad svarar man?
Eftersom jag igår gick och tänkte på att jag var tvungen att åka dit så är det självklart att jag svarade JA ;)

Sprang snabbt in hos optikern i Mryd och bokade tid för synundersökning eftersom jag även igår upptäckte att jag var halvt blind om man jämförde med L. Så vi får helt enkelt se vad det visar...

Sen åkte vi full bil ner till väla och kom hem med ett paaaaaar saker ;)

Ansikts kräm - Lancome 570:-
Foundation - Lancome 450:-
Foundation brush - Shiseido 305:-
Puder - Isadora 129:-
Face scrub - 70:-
Fuktmask - 50:-
Over nit succes - 29:-
+ en giftbag och lite parfymprover





Kenji fick även lite kläder..




Kommentarer
Postat av: Josefine Persson

Har du köpt en ansiktskräm för 570 spänn ?! OMG! Ja, dom rika dom kan ;)

2012-03-27 @ 21:22:25
Postat av: Kråkslottet

Jossan: JA, men den är jag faktiskt värd :) Efter att ha slängt ut så mkt pengar på krämer på 5-6år men inget har funkat så kan jag bara hålla tummarna för att denna gör det.. Man brukar ju få vad man betalar för och dem rekommenderade denna så jag får lita på dem :/

2012-03-27 @ 21:28:13
URL: http://krakslottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0