Handywoman!


Idag var vi och hälsade på Zettan som praktiseradeSko-X:et.

Efter det gick jag och Lisa till konditoriet och köpte fika till kaffet..(Sånt som mammor gör) ;)

Sen satte jag igång med att börja beta av min "att-göra-lista". :) Fick några saker gjorda innan min kära pappa dök upp och självklart ville ha kaffe. Vilket resulterade i att jag blev avbruten.. men det gjorde inget :)

Detta har jag hunnit med idag:

-Vikt tvätten
-Plockat undan alla kläder
-Skrivit brev till Transportstyrelsen
-Satt på möbeltassar på stolarna vid matbordet
-Satt upp listerna i badrummet eftersom dem inte gjorde det när dem var klara!!
-Satt upp upp nya handdukskrokar på toaletterna
-Limmat ihop sprickan i soffbordet med pappas "hemmakur"



Fika hos Lisa !


Duschen - FÖRE


Duschen-EFTER


"Fixat till" sprickan i soffbordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0