I had too make a choice that was not mine..



..och tror faktiskt för första ggn att jag inser att allt som hänt, har hänt av en anledning!
(Jag vet Jossan, du hade rätt) ;)

Innerst inne så var det allt detta jag ville, jag vet det, men det var svårt att acceptera.

Precis detta hade jag & "bästis" pratat om.. Att jag verkligen inte ville ha ett förhållande som såg ut sådär, och att det inte var så jag hade föreställt mitt liv, min "familj"!

Det var som att allt jag berättat för henne, allt jag ville men inte vågade, spelades upp, men emot mig, bara ett par dagar senare. Kanske var det "Gud" som tog steget åt mig.. steget jag inte vågade ta!!?

Ganska cooolt faktiskt, men lite creepy.. :D Speciellt för mig som är agnostiker! :)
Finns det verkligen någon som kan läsa min tankar?
:)


Till något HELT annat så har jag lekt mamma idag :) Bakade nämligen vitchokladmuffins till mina kaffegäster..
Känner mig jätte duktig för det.. ha ha..

Recept finns att hämta på Dagens Muffin ...


Också en liten bild så klart ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0