Jag är allergisk mot kor som spikar!


Ha ha.. Vem kunde tänka sig att Mamma Mu böckerna kunde vara så humoristiska :)
Verkligen min sorts humor med! :) Hmm!?

Idag har dagmamman studiedag så idag fick Kenji och jag vara hemma eftersom både moster & mormor jobbar. Och jag klagar inte direkt över att få vara hemma..

Vid tre ska Kenji till sina pappa, blev lite ändringar eftersom dem var sjuka i helgen. Så snart är jag barnledig och då ska jag ägna mig åt att läsa boken som man måste ha läst i min Engelska B-kurs, distans.

Och sen ska jag nog även unna mig en powerwalk runt byasjön eftersom min cityvagn inte gillar att köra på grus.. så man får passa på! :)

An english novel.. "Love @ first site"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0