Lösningen på en god nattsömn!


Jag har nog aldrig sovit från kväll till klockan 06.00 på morgonen sen Kenji föddes. (Bortsett från fyllan, fast då vaknar man ju upp och mår dåligt istället) :P

Men igår kväll tog jag en cider efter att jag hade möblerat om Kenjis rum och skickat han i sängen och den gjorde minsann susen :)

Normalt sett brukar jag alltid vakna 2-3 ggr på en natt & alltid runt 04.00, så när klockan sen ringer kl 06.30 på vardagarna så brukar jag vara halvt död.

Men idag blev jag helt chockad när jag såg att klockan var 6 första ggn jag vaknade.. :)) Det är alltså en cider innan jag går och lägger mig som gäller.. eller inte!

Blev en repris av vår mysfrukost igår och har även lagt in en maskin tvätt..

Lite shopping på morgonkvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0