Med en bilmatta kommer du långt!


Det är i alla fall Timmys teori ;)
Och efter lite egna statistiska undersökningar skolan så visade det sig att alla utom Linda, på Allmän Linje, har inte haft en bilmatta som liten. Och det är troligen anledningen till att vi går där och inte kommit vidare i livet!

Däremot Trine, en lärare, som har läst ett flertal år på universitet i Lund hade haft en bilmatta som liten.. ;)

Så nu ska jag ABSOLUT köpa en bilmatta till Kenji även fast det strider mot min inredningspolicy ;D


På tal om något helt annat, så har jag köpt dessa shortsen idag från Jofama by Kenza!
Min syster köpte dem för ett tag sen och jag har enda sen dess ångrat att jag inte köpte dem.. så vi får hoppas dem trillar ner i brevlådan snart :)


Kommentarer
Postat av: Josefine Persson

OMG! Ja, har du råd med dem så har du rätt mycket över i månaden ;) Dom kommer att sitta skitsnyggt på dig! :)

2012-03-26 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0