Mer pyssel...


Idag tog jag och Kenji ledigt från skolan. Är så trött på Tisdagar, de är så himla långa, alltså i skolan ;)

Så idag har vi bara slappat.. och varit uppe hos Lisa förståss ;)  Fixat med tvätten som legat i tvättstugan m.m..

Snart ska Kenja sova och då smiter jag in till Linda och äter. Idag bjuds det nämligen på toast, men även varma mackor och det tackar man ju inte nej till.

Idag har jag även börjat slipa på Morfars gamla klocka som han snickrade ihop en gång i tiden när han levde. Den kommer målas vit (idag är den i furu) och jag har inte riktigt bestämt om jag ska höra lite detaljer i guld och årtalet han gjorde den kommer nog skrivas någonstans. Vi får se senare.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0