Åkt motorcykel..


Självklart tjatade jag till mig en åkttur med Joakim på hans sportmotorcykel igår. Bakfull var jag också!

Dem första 200m var helt okej tills han körde ut på E4an! Då såg jag verkligen döden komma smygandes runt hörnet och det enda jag tänkte på var att jag skulle hålla fast mig! Hade jag släppt så hade vinden tagit tag i mig och slungat mig bakåt.. Jag såg mig själv och det enda jag tänkte på var Kenji.

Trodde verkligen inte det skulle vara så jobbigt att åka motorcykel. Mina armar och axlar värker idag.. :)

Men nu har jag i alla fall provat det, så nu slipper jag undra hur det skulle vara och åka! :)
Detta var första OCH sista gången vill jag lova..

Sexy me! ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0