Now you just somebody that I used too know..


Det känns helt galet att det faktiskt gått mer än en månad sen jag & C gjorde slut. Eller han med mig rättare sagt.. Too bad for me! Ha ha..

Innerst inne gör det j*vligt ont, tror jag, men det är faktikst inget jag går och tänker på så.. förutom att det finns mycket som påminner mig om det hela tiden, och att det känns lite tomt då och då.

Jag har haft idioter till pojkvänner som varit otrogna och det ena med det andra men inget har gjort så ont som när någon man älskar med hela sitt hjärta, påstår att han inte älskar en.
Ändå var det det sista han sa fem dagar innan allt detta hände. Gissa om jag är förvirrad? :D

Nu har jag provat "bad guys" - Inget att ha. Och "good guys" - Som inte heller verkar vara något att ha!

Kanske skulle testa någon yngre?
Eller någon som är mycket äldre. Trodde 30 skulle vara tillräckligt men det var det nog inte.

Är det bara jag som verkligen vill ha något seriöst, något som varar lite längre än 1½ år? För jag är hellre singel hela mitt liv än att utsätta Kenji för en ny "styvpappa" varje år..


Ett mycket bra stycke med GOTYE:

But you didn't have to cut me off
Make it like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and that feels so rough
And you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know





Kommentarer
Postat av: M

Yngre låter ju alldeles utmärkt..

2012-03-06 @ 09:09:55
Postat av: Kråkslottet

Ha ha! Tror jag vet vem det är som tycker det ;)

2012-03-06 @ 11:09:01
URL: http://krakslottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0