Nykär!?


Idag är jag tydligen nykär enligt min söta granne Lisa :) Det går inte berätta något för henne alltså.. ;P

Bara för att jag berättade att jag blivit "tipsad" av vän, om en singelkille med en son i samma ålder som min Kenji, så blev jag kallad nykär ;) Men som F sa: kanske är han den "rätta"! Men av tidigare erfarenheter så har jag inga höga förväntningar..

Man får ta det som det kommer helt enkelt :). Men det kan va skönt att träffa någon som har egna barn, som vet hur det är. Istället för en kille som tycker det är spännande i början men som sen inser att det inte var så enkelt som man trott. "Med barn kommer ansvar och mindre fritid"  ;)

Nu ska jag titta på biggan och knapra hjärtan från OLW.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0