Sånt som kan hända ;)


Efter skolan ringde min kära far och ville ha med mig på någon konstutställning av gamla idrottsbilder på kulturhuset här i byn. Snäll som jag är, så följde jag självklart med ;)

Sen bjöd han mig & Kenja på fika..

När jag kom hem så stack jag & Lisa till IKEA. Bara så där!! :)
Meningen var att Lisa skulle köpa ett soffbord och en skohylla/bänk. Men det resulterade även i att jag köpte en säng till Kenji.
En söt liten barnsäng, som han faktiskt ligger och sover i nu. (Håller tummarna för att han inte ramlar ner) ;)
Har staplat upp kuddar och filtar nedanför så han landar förhoppningsvis mjuk.

Ska in på Jotex.se nu och beställa ett urgulligt påslakan som han kan ha till sitt STORA täcke. Min stora, fina, älskade pojke! <3

Min pappa i mitten! På en gammal bild på utställningen i kulturhuset..


Till alla er som tycker Lindas toyota aygo är liten! What about this?? ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0