Singel i sommar!?


Tydligen har Fru Bengtsson, eller som hon föredrar att bli kallad: Guden Linda, bestämt att jag ska vara singel hela sommaren. Och vad tycker vi om det?

-Ensamt? I och för sig så behöver man ju inte vara ensam bara för att man är singel ;)

Men och andra sidan så kan det ju vara bra att vara singel ett tag så man får smaka på det livet igen. Och efter det ska jag gifta mig med min dröm Prins och leva lycklig i alla våra dagar! Låter bra va? ;) Fööör bra kanske..

Känner mig lite stressad nu, av Allt!

-Tror jag ligger efter med matten i skolan..för jag fattar nästan ingenting längre. Måste verkligen ta ett snack med Ingmar och dessutom måste vi gå igenom massa tal inför högskoleprovet! :/
- Måste köpa mig en bil..ifall jag nu kommer in på någon högskola. Lite sugen på en Volvo V70 2.4 men det är väl inte den bästa pendlarbilen ;)
- Plus att det är massa andra saker som händer nu som måste planeras in i kalendern. Födelsedagar & semesteraktiviter bla..

Ja ja, det löser sig alltid :)
Nu blir det Biiiig Brooother!

Stulen bild !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0