Trots en spruta i rumpan..


...så har jag ändå hunnit med ett par saker idag ;)

Som rubriken lyder så fick jag ju TYPISKT sprutan i rumpan, eller ja, nästan i mina "love handles" var det ju faktiskt. När doktorn sa att han ska skulle sätta den i rumpan så höll jag på att :) Det enda stället jag inte ville ha den.. otur? eller bara rätt åt mig? ;)

Som tur hade jag Linda med mig som kunde berätta för mig hur lång nålen var (10 cm) och så började hon även prata om Polly, med lakrits smak?! :/ Och jag som trodde jag var nervös!! :) ha ha...

Det gick i alla fall bra. Och för er som ska få eller någon gång i framtiden kommer få ta en spruta i rumpan, så ska ni veta att det inte kändes någonting! :)

Sen blev det kaffe hos Lisa och där efter så åkte jag till IKEA med syster och mamma. Blev inga fynd direkt.. var lite inne på att köpa ny säng till Kenji men orkade inte bära allt. Tror jag tar hemkörning på den istället :)
Är det någon mer än jag som inte gillar barnsängar? :) Jag vill att Kenji ska ha en stooor säng och inte behöva ligga och trängas på 70cm.. Stackarn ;)

Nu har jag nästan nyss kommit hem från en kvällspromenad med min Prins..så himla skönt att det börjar bli varmare så att man kan börja vistas ute igen. Sommar <3


Så här blev mina nya gardiner i köket..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0