Weekend i Halmstad!

Nu är jag hemma efter att ha spenderat en natt i Halmstad eller i alla fall en halv natt ;)

Fredagen var vi ute i halmstad. Och bokstavligen "ute".. Vi hade en viss Sai med oss som tydligen var för full för att varken få beställa dricka eller komma in på vissa ställen. :D Jag märkte inte det men..tydligen :)

Eftersom hon inte kom in på Mårtenssons så fick vi gå till ngn annan liten pub. Claire & jag hann få i oss en Mojito innan Patric kom & sa till oss att vi var tvungna att komma ut för Sai hade blivit tagen av polisen ;P

Hade det inte varit för att Claire gjorde hundögonen & berättade att hon var från England & inte hade någonstans att sova om dem tog Sai, så hade hon nog fått åka med Farbror Blå :D Just då hade hon nog varit överlycklig eftersom hon flörtade med en av dem. Klockrent! :D

Lördagmorgon:
-Sai överpigg, som vanligt
-Claire på städhumör, som vanligt
-Jag otroligt trött, som vanligt

Låg i stortsett & sov, varvat med avsnitt från "The Misfits" hela dgn.. Skit bra program..fast läskigt och roligt på samma gång. Måste se mer av det.. Helt galet!

Var sen meningen att vi skulle gå ut samma kväll men det blev film istället. Vilket jag är tacksam över idag :)




En uppdaterad bild fr Spanien.. Mini Meee

Bakfylla

Bakfylle-frukost på Espressohouse!

Perfekt utsickt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0