I'm smart!!


Fy vad jag inte var sugen på att stiga upp ur sängen idag. Speciellt inte när grannen skulle stanna hemma..
Men här är jag.. och i skolan har jag varit :)

Trodde inte att denna dagen skulle bli bra. Det började med att jag tappade min risifrutti på golvet och när jag böjde mig för att plocka upp den så slår jag i huvudet i kylskåpsdörren ;P

Men det har gått bra sen dess.. hade ett test i naturkunskap och fast att jag inte läst hela kapitlet i boken, klarade jag det :) Gött!

Och sen har jag även varit och hämtat mina glasögon :)) weeii.. Är jätte ovant.. känns som dem är i vägen hela tiden men det vänjer man sig nog vid :)


Här kommer en liten bild:


Kommentarer
Postat av: Thessan

snygga som attan=)

2012-05-04 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0