Medialös!

Idag har jag varit utan både tv och bredband pga att min fd sambos abonnemang gick ut idag. Det positiva är att mitt abonnemang kopplas in imorgon men under hela dagen har man känt sig handikappad :)

Kenji har fått titta på film istället men stora delar av dagen har vi ändå spenderat uppe hos Lisa så det har varit hyffsat lugnt :)

Missar tyvärr big brother nu ikväll men som tur är så kan jag titta på de äldre avsnitten sen när tvn kopplas på igen.

Nu är det dags att sova! Sista skoldagen för denna veckan imorgon ♡ Eventuellt fest med skolan på kvällen om jag pallar. Men det borde jag nästan... ;)

Min födelsedagspresent till Chloe har anlänt till henne idag! ;) Passar henne perfekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0