Softish!


Idag har jag inte gjort något anmärkningsvärt tror jag :)

Det trillade in en nattgäst klockan 4 i natt.. och Kenji väckte mig tjugo i 8, och då var jag lagom trött.

Som tur är vaknade resten av huset halv 10 så då blev det frukost uppe hos Lisa, så då blev det att man slog ihjäl en timme där uppe.

Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort.

Gick och hämtade mat till "fyllot" och efter det har vi bara tittat på American Pie Reunion! Och var resten av tiden har tagit vägen vet jag fasiken inte :)

Hittade iofs pappi påvägen hem från Torget, så han fick följa med hem på lite kaffe och hemmabakta vaniljbullar. Han åt bara EN om du, Carola, nu skulle råka läsa detta ;)

Tack Lisa för after eighten!
Och tack mamma, för att du, iofs frivilligt, tog med Kenji till Halmstad på en liten tur <3


Eftersom jag inte gjort ngt idag, så har jag ingen bild. Men här kommer en bild på en grymt cool väska som jag hämtade ut på posten i Fredags från H&M. 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0