Sol+Vin=Sant

Hur mycket än jag ogillar vin så passar det alltid bra med ett glas eller fem ute i solen :)

Så i kvällningen bestämde jag o Linda oss för att gå till Bacchus och drick en flaska vin. Och så blev det med.. Det var sjäövklart ett par damer till och ett par pojkvänner som också ville förtära alkohol ;)

Tillslut blev det för kallt så vi gick hem o  bytte om innan vi gick vidare till aroma där johan o även martin spelade.

Och nu har jag nyss kommit hem! Mitt sug av att dricka försvinner alltid när solen går mer ;) Så nu ska jag titta på film och sova så att jag orkar med morgondagen. Som innebär att dricka från 10 på morgonen till 10 på kvällen;) eller längre..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0