The experiment


Så heter filmen vi har tittat på, på psykologin i två lektioner. Trodde inte jag skulle klara av att se hela pga av att en av männen blev helt jävla cp i huvudet fast att han var hur blyg o trevlig innan dem ingick i exprimentet att bli utsatta för att bli satta i fängelse och bli uppdelade i fångar och fångvaktare. Denna killen blev fångvakt och man kan väl säga att han utnyttjade sin position lite väl mkt..

För er som gillar sånt så kan jag verkligen rekommendera den. Syftet var ju bra men inget jag vill se igen..

Nu har jag lunch i två timmar. Så jag ska väl roa mig med lite matte eftersom jag fortfarande varken har tv eller bredband ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0