3 hours... 1 break

 
Nu har vi äntligen haft lunch...eller den är ju inte slut förän om en kvart ;)
 
Strax tillbaka till kommunikation och vi ska titta på film om härskartekniker. Jag och bästis gjorde ett arbete om det när vi gick på folkhögskolan tillsammans men jag har glömt mycket. Sjukt intressant är det iaf ;) Tycker iaf jag.. saknar fhs lite..och alla galna diskussioner jag, linda, david, timmy och sandra har haft!!
 
Jag minns hur vi satt och gissade hur alla var i sängen. Alltså kärleksfull eller dominat.. haha..  Var dock inte lika populärt hos dem vi pratade om.. ;) Men vad ska man göra när man har för mycket fritid och inget att göra! Inte tala om alla våra lunchbuffes äventyr på tisdagarna..Good old times!
 
Nej, dags att återgå till verkligheten. Adios!;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0