A day off..

 
Mysigaste morgonen på länge. Iofs väldigt dålig sömn inatt igen men när jag jag väl vaknat till liv så hade jag världens mysigaste och varma Prins bredvid mig som innan han ens öppnat ögonen säger: Mamma stor rumpa!
Då brukar jag alltid försöka få han att säga att grannen har större, men då säger han: Linda och visar med fingrarna att hon har pytteliten rumpa! Det är tacken för att man har uthärdat smärta i ett dygn för att sätta han till världen.. ;)
 
Sen åt vi frukost eller te för min del och satt och fulade oss vid matbordet och bara skrattade! Ibland är han för härlig.. :)
 
Nu blir det duschen och sen bär det av till bvc och posten ;) Lilla Lisa har fått paket från Nelly ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0