Är det fredag, så ska det smaka Fredag!

 
Kenji somnade medans han tittade på film..så nu sitter jag här i min ensamhet och njuter av julstämningen och tittar på 2½ men.
 
Blev sugen på sangria så jag gjorde min egna version av den med det jag hade hemma ;)
 
Rödvin
Juice från halv grapefrukt
Apelsin
Redbull
Is :)
 
Nu är Fredagen fullbordad!
 
Det är nu man saknar Spanien när man kunde springa ner till matbutiken och köpa sig en påse is, plastglas och antingen sangria eller tinto de verano, och sen gå ner och sätta sig på stranden och chilla. Tänk om Sverige kunde sluta va så stelt.. :)
 
Trevlig kväll! (Och skål grannen) ;P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dig, släpp loss Sweden. SKÅL!

2012-11-30 @ 20:52:19
Postat av: Linda

Men Liiiiisa dååå :) kom in med en till mig med. Min lever håller på att döda mig, den skriker efter sprit :D

2012-11-30 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0