Bad boy

 
Onsdag och för mig innebär det att jag är ledig ;)
 
När Kenji åkte iväg med sin farfar så passade jag på att dricka te och skriva ett brev till R.C. Var jätte länge sen sist och jag har inte ens tackat för födelsedagskortet jag fick och det var i September :P
 
Sen tog jag en pw.. tror det var sista ggn,den jävla hållen blir bara värre och värre. Börjar nästan gråta så ont det gör.. Hade man kunnat operera bort den kroppsdelen som det gör ont i, så hade jag f*n gjort det på direkten!
 
Haft även haft Lisa (grannen) på besök. Och sen kom även papps inom efter jobbet & drack kaffe.. <3
 
Nu har jag nyss duschat och Kenji har kommit hem, så nu ska vi bara ta det lugnt till klockan blir 8 och det är dags för "bonde söker fru".. Lilla Bengt! <3 Haha ;)
 
/Min moderna cowboy../
 
 
 

Kommentarer
Postat av: David öhman:))

Vart är r.c nu får ta o skicka ett kort

2012-11-08 @ 16:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0