Bakisdag

 
Idag har jag inte varit speciellt bakis, bara slö och trött. Men jag har iaf gått en runda runt sjöarna så jag har faktiskt varit lite duktig ;)
 
Sen gick jag in till Linda och fastnade där tills nu... Vi körde och handlade, Linda ville ha sushi och så beställde jag och hennes mamma kinamat istället. Gott men mätt blev jag..
 
Nu är jag hemma igen och ska bara ta det lugnt. Ska "nyktra till" från Amarullan jag fick serverad av Per, så att jag kan köra och hämta grannens pojkvän och killkompisar i Helsingborg inatt. Tur att jag köpte energidrycker idag så att jag inte dör på vägen ;)
 
Nu blir det film!
 
Morgonpromenad! Kär i min nya mysiga fleecejacka..
Soffmys hos grannen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0