Bio-mys

 
Så ja, då har man kommit hem efter att ha varit på bio och tittat på "Breaking dawn, part 2", tillsammans med Linda och Kenneth.
Lite tråkigt att det var sista filmen bara... och ett tag var vi nästan påväg att lämna biosalongen för att det hände saker som vi inte ville skulle hända (kan ju inte berätta vad, om ni inte sett den), men det rättade till sig tillslut och det var absolut värt att se resten med;)
 
Min älskade granne Lisa passade Kenji undertiden, och när jag kom hem så hade han redan somnat ;) Min lilla mysis.. men han kommer väl in imorgonbitti och myser ett par timmar innan det är dags att gå upp. Imorgon är det FREDAG och jag är LEDIG.
 
Snart är det dags att placera sig i sängen och titta på "Total recall".
 
Har "Fråga Olle" på, på tvn och jag vettifan om man skulle ta och bli porrskådis, undra om jag hamnar under kategorin MILF då...haha... Nej usch, som jag pratar! Jag är en fin flicka ju! ;) Det märks att tröttheten kommer smygandes ;P
 
Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Thessan

visst va den bra=) jublade alla när kläderna åkte av på J haha

Svar: Nej alla var lugna och fina och inget fniss...Hatar det så det var nog tur jag gick idag;)
Kråkslottet

2012-11-15 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0