Black christmas!

 
Äntligen, typ klart.... Ska bara stryka julgardinerna, just för att jag faktiskt äger ett strykjärn nu ;) Dessutom för att jag faktiskt redan har ett par julgardiner som jag måste köpt förra året men helt glömt bort. Minnet är fan kort med dåligt! ;)
 
Grannarna har varit här hela dagen. Rekord, för det brukar alltid vara jag som är hos dem..  Så jag har fått hjälp med både det ena och det andra.
 
Har även hunnit med att agera stöd åt Zettan som dragit ut sin första tand idag. Och sen lagade jag även mat till alla i huset, utom Kenneth såklart ;) men även till Jozy som var på visit. Mkt trevligt!
 
Här kommer lite bilder på mitt mysiga hem..
 
 
 I år kör vi på silvriga och svarta "kulor" ;) Nyinhandlad svart julgransmatta med...med belysning i ! Wow! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0